محفل با شکوه وداع
شورای  سراسری حزب واحد در فدراتیف روسیه شورای سراسری حزب واحد در فدراتیف روسیه

محفل با شکوه  وداع  با رفیق محترم دوکتور رحمت الله همدرد بر گزار شد

محفل به مناسبت عودت محترم دوکتور رحمت الله همدرد یکی ار شخصیت های برجسته سیاسی، علمی و فرهنگی ، اجتماعی ونظامی کشور ما به وطن ابایی شان با شرکت عدهء کثیری از - فعالین و کدر های حزب واحد  و جوانان در فدراتیف روسیه - و تعدادی از سایر شخصیت های سیاسی  واجتماعی ساکن شهر مسکو بر گزار گردید.                                                   

محفل را محترم محمد عوض رییس شورای  سراسری حزب واحد در فدراتیف روسیه اغاز و با خوش امدید حضار و معلومات در باره هدف بر گزاری محفل یاد اروری مختصر  از کار کرد ها و عملکرد های شخصیت  والای محترم همدرد  به حاضرین معلومات  ارایه فرمودند.                                                                                                                     

متعاقبأ   محترم رفیق زمان الدین  اریانی معاون شورا سراسری حزب واحد در فدراتیف روسیه و سایر رفقا ودوستان رفیق همدرد  در مورد  خاطرات و خدمات شخصیت بی بدیل ایشان  صحبت های همه جانبه صورت گرفت وعدم وجود فزیکی ایشان را در میان دوستان و رفقا  بلا عوض توصیف کردندو  بعدا رفیق همدرد رشته سخن را بدست گرفته از حسن نیت رفقا در مقابل اظهار سپاس و قدر دانی نمودند.                                                                                                                                                                         

 همچنان در بخش از  محفل معرفی خط حزبی  رفیق همدرد  توسط رفیق محمد عوض  رییس شورای حزب واحد در فدرایف روسیه  اعطا  گردید .ضمنأ تحایفی که از طرف عده از دوستان  و رفقای  همدرد اماده گردیده بو د  برای شان تقدیم شد . در خاتمه  رفقا و دوستان عکس های یادگاری  با رفیق همدرد گرفتند  وبرای رفیق همدرد  طول عمر ، صحت و موفقیت های بیشتر در امور زنده گی شخصی و حزبی ارزو نمودند.

محفل با صرف عصریه که از طرف رفقا ترتیب شده بود حوالی ساعت ده شب به پایان رسید.


May 5th, 2011


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها